وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

بازار ها و مراکز خرید

فهرست جامعی از بازار ها و مراکز خرید جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست بازار ها و مراکز خرید

  • بازار سارینا یک

    بازار سارینا یک

    بازار تجاری، اداری سارینا یک در زمینی به مساحت ۵۲۹۲ متر مربع در ۱۰ طبقه شامل: یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری، ۷ طبقه اداری بنا شده است. این بازار در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبه روی هتل ارم واقع شده است. نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکز خرید جزیره (مرکز تجاری کیش و پردیس ۱ و ۲ (هتل ها (ارم و داریوش) رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجتمع به شمار می آید که آن را از دیگر پروژه ها متمایز می سازد. متراژ کلی بازار با مشاعات (لابی ها، پارکینگ، تاسیسات، آسانسورها و... ) ۳۲۵۰۰ مترمربع می باشد. شماره تماس دفتر بازار: 076444468151

    اطلاعات بیشتر
  • مجتمع خدماتی حافظ

    مجتمع خدماتی حافظ

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید صدف

    مرکز خرید صدف

    این مركز خرید در زمینی به مساحت 2910 مترمربع، در دو طبقه، در مجتمع مسكونی صدف احداث و در سال 1384 به بهره برداری رسید. این مركز خرید هم اكنون با 66 غرفه فعال در حال خدمت رسانی به مراجعه كنندگان محترم می باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید گلستان

    مرکز خرید گلستان

    این مركز خرید در زمینی به مساحت 2586 متر مربع، در دو طبقه، در مجتمع مسكونی صدف احداث و در سال 1357 به بهره برداری رسید. این مركز خرید هم اكنون با 65 غرفه فعال در حال خدمت رسانی به مراجعه كنندگان محترم می باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید شقایق

    مرکز خرید شقایق

    این مركز خرید در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در شهرك میر مهنا احداث و در سال 1381 به بهره برداری رسید. این مركز خرید هم اكنون با 30 غرفه فعال در حال خدمت رسانی به مراجعه كنندگان محترم می باشد.

    اطلاعات بیشتر