وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

بازار ها و مراکز خرید

فهرست جامعی از بازار ها و مراکز خرید جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست بازار ها و مراکز خرید

  • بازار پارس خلیج

    بازار پارس خلیج

    این مجتمع تجاری در شمال غربی جزیره در منطقه بومی‌نشین قرار دارد و در سال ۱۳۷۰ با ۱۵۳ فروشگاه در ۱ طبقه راه اندازی شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار عرب ها

    بازار عرب ها

    بازار عرب ها در سال 1350 در منطقه بومي‌نشين جزيره واقع شده است. بازار صفين واقع در غرب جزيره در كنار ساحل شمالي با معماري سنتي عربي يكي از بازارهاي قديمي و جاذبه هاي توريستي جزيره كيش مي باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید پدیده کیش

    مرکز خرید پدیده کیش

    بازار پدیده کیش در مجاورت رستوران کیش ، دارای زیربنا 9500 متر مکربع ، مدت اجرا 95 روز ، ساعات کاری بازار از ساعت 9:30 الی 22:30 یکسره همراه با سرویس رفت و برگشت رایگان

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید هایپر مارکت

    مرکز خرید هایپر مارکت

    این مركز خرید در شرق جزیره در نوار سیاحتی كیش واقع شده است و با غرفه هایی با كاربری هایپر در حال خدمت رسانی به مراجعه كنندگان محترم می باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید دامون

    مرکز خرید دامون

    اين بازار دهه فجر سال 1391 افتتاح شد و به دليل وجود فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان كيش دارد .

    اطلاعات بیشتر
  • بازار شارستان

    بازار شارستان

    اين بازار كه در سال 1391 به بهره برداري رسيده است بيشتر در حوزه خدمات ، الكترونيك و اينترنت فعال است و در طبقات فوقاني آن نيز دفاتر اداري و تجاري فعال هستند.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار پادنا

    بازار پادنا

    اين بازارچه در سال 1390 به بهره برداري رسيد و بيشتر در حوزه مبلمان خانگي فعال است ، در اين مجموعه همچنين فروشگاه هايي براي عرضه لوازم خانگي نيز وجود دارد .در ساير طبقات اين بازار دفاتر تجاري و اداري مستقر هستند.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار دیپلمات

    بازار دیپلمات

    بازار تجاری، اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4000 متر مربع، در 5 طبقه(2 طبقه تجاری و 2 طبقه اداری و در طبقه پنجم 2 واحد رستوران 600 متری) و در اراضی شرقی نوار ساحلی جزیره کیش واقع شده است که دارای 119 واحد تجاری و اداری می باشد. از محاسن مهم این بازار نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آنرا را میتوان برشمرد.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار هرمز

    بازار هرمز

    این مجتمع خدماتی در زمینی به مساحت 40000 متر مربع، در دو طبقه، در میدان هرمز احداث و در سال 1380 به بهره برداری رسید. هم اكنون این مجتمع با 286 غرفه فعال در حال خدمت رسانی به مراجعه كنندگان محترم می باشد.

    اطلاعات بیشتر