وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

اماکن دیدنی

فهرست جامعی از اماکن دیدنی جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست اماکن دیدنی

  • پارک دلفین ها و باغ پرندگان

    پارک دلفین ها و باغ پرندگان

    مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است.

    اطلاعات بیشتر
  • شهر زیر زمینی کاریز

    شهر زیر زمینی کاریز

    قنات (کاریز) کیش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش می‌باشد و بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد. این قنات در عمق ۱۶ متری زیر زمین قرار گرفته‌است و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان‌هایی می‌باشد که بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط راهنمایان محلی، قدمتی معادل ۲۷۰ تا ۵۷۰ میلیون سال دارد اما با توجه به اینکه بستر آهکی-مرجانی میزبان آن، حاصل فعالیت مرجان های عهد حاضر است، سن آن بیش از چند هزار سال نمی تواند باشد. وسعت این قنات ۱۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • بولینگ مریم

    بولینگ مریم

    این مجموعه فرهنگی و ورزشی از بخش های مختلف شامل سالن بیلیارد، بولینگ، بدنسازی، سونا، دنیای بازی و بوفه های غذاخوری تشکیل شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • اسپا و ماساژ

    اسپا و ماساژ

    جزیره کیش دارای مجموعه‌هایی شامل انواع ماساژهای تایلندی، رویال تایلندی، آروماتراپیب با ماساژ روغن معطر گیاهی، سوئدی، سنگ داغ، کمپرس گیاهی، اورینتال، ماساژ کامل پا، دیپ تیشو، مادرهود، اسپا و سیرن اسپا است.

    اطلاعات بیشتر
  • کیبل اسکی

    کیبل اسکی

    کیبل اسکی کیش به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با ۵ بر ج در آبهای نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت ، امکانات سرویس دهی به ۱۲ نفر را به طور همزمان دارد. کیبل اسکی کیش بر طبق استانداردهای مسابقات بین المللی ساخته شده و محل بسیار مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم های داخلی و خارجی است.

    اطلاعات بیشتر
  • شترسواری

    شترسواری

    بازدید کنندگان از مجموعه می توانند در یک تور شترسواری در محیطی بیابانی شرکت نموده و از این تجربه منحصر به فرد استفاده کرده و در این حالت عکس یادگاری نیز تهیه نمایند .

    اطلاعات بیشتر
  • پارس سافاری

    پارس سافاری

    مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی به خصوص جوانان و گردشگران جزیره زیبای کیش شکل گرفته است. این مجموعه اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و به همت مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • جایرو کوپتر

    جایرو کوپتر

    در این مجموعه گردشگران می توانند به وسیله پرواز با جایرو کوپتر بر فراز سواحل نیلگون خلیج فارس یک تجربه بیادماندنی را تجربه کنند.

    اطلاعات بیشتر
  • خانه مردم شناسی بومیان کیش

    خانه مردم شناسی بومیان کیش

    این منزل یکی از قدیمی ترین خانه های جزیره کیش با برخورداری از سبک معماری کاملاً بومی است. صاحب این خانه مرحوم حاج عبدالله بن شاهین شخصیت معروف و محبوب کیش در 80 سال گذشته، تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود و به حرفه تجاری و گلافی (لنج سازی) نیز مهارت داشت

    اطلاعات بیشتر