وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

بازارها و مراکز تجاری و خدماتی

فهرست جامعی از بازارها و مراکز تجاری و خدماتی جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست بازارها و مراکز تجاری و خدماتی

  • بازار دیپلمات

    بازار دیپلمات

    بازار تجاری، اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4000 متر مربع، در 5 طبقه(2 طبقه تجاری و 2 طبقه اداری و در طبقه پنجم 2 واحد رستوران 600 متری) و در اراضی شرقی نوار ساحلی جزیره کیش واقع شده است که دارای 119 واحد تجاری و اداری می باشد. از محاسن مهم این بازار نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آنرا را میتوان برشمرد.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار پارس خلیج

    بازار پارس خلیج

    این مجتمع تجاری در شمال غربی جزیره در منطقه بومی‌نشین قرار دارد و در سال ۱۳۷۰ با ۱۵۳ فروشگاه در ۱ طبقه راه اندازی شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار سارینا یک

    بازار سارینا یک

    بازار تجاری، اداری سارینا یک در زمینی به مساحت ۵۲۹۲ متر مربع در ۱۰ طبقه شامل: یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری، ۷ طبقه اداری بنا شده است. این بازار در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبه روی هتل ارم واقع شده است. نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکز خرید جزیره (مرکز تجاری کیش و پردیس ۱ و ۲ (هتل ها (ارم و داریوش) رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجتمع به شمار می آید که آن را از دیگر پروژه ها متمایز می سازد. متراژ کلی بازار با مشاعات (لابی ها، پارکینگ، تاسیسات، آسانسورها و... ) ۳۲۵۰۰ مترمربع می باشد. شماره تماس دفتر بازار: 076444468151

    اطلاعات بیشتر
  • بازار مرکز تجاری کیش

    بازار مرکز تجاری کیش

    بازار مركز تجاري كيش با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و فست فود به لحاظ فضاي خريد بزرگترين مركز خريد جزيره كيش است اين بازار در سال 1379 در زميني به مساحت 11.000 مترمربع و در سه طبقه به بهره برداري رسيده است

    اطلاعات بیشتر
  • رویا مال

    رویا مال

    ین مرکز خرید کیش در زمینی به مساحت ۶۴۹۵ مترمربع می باشد و در دو طبقه اول بیش از ۹۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است و در بالای پشت بام آن یک رستوران مجلل است.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار دیپلمات مال

    بازار دیپلمات مال

    دیپلمات مال در اراضی غربی نوار ساحلی مقابل بازار عرب ها واقع شده است که با هفت طبقه و دویست و هفتاد واحد، نمونه ای کامل از یک مجموعه تجاری است.

    اطلاعات بیشتر
  • بازار بهکیش

    بازار بهکیش

    بازار بهکیش در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۳.۵۰۰ مترمربع و با متراژ مفید ۷۰۱۷ مترمربع در شش طبقه با ۱۲۲ غرفه و پارکینگ عمومی با بهترین مواد و تجهیزات ساخته و با رعایت بهینه سازی مصرف انرژی افتتاح گردیده است.

    اطلاعات بیشتر
  • کوروش برند سنتر

    کوروش برند سنتر

    کوروش برند سنتر کیش یکی از بازارهای تازه تاسیس در جزیره کیش می باشد . این بازار در نزدیکی نوار ساحلی مرجان در کنار برجهای طلایی کیش در میدان پارس احداث و در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید.

    اطلاعات بیشتر
  • مرکز خرید دامون

    مرکز خرید دامون

    اين بازار دهه فجر سال 1391 افتتاح شد و به دليل وجود فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان كيش دارد .

    اطلاعات بیشتر