وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

اماکن دیدنی

فهرست جامعی از اماکن دیدنی جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست اماکن دیدنی

  • مجموعه گردشگری میکا مال

    مجموعه گردشگری میکا مال

    مجموعه گردشگری میکا مال در زمینی به مساحت 3 و نیم هکتار و با 202 هزار متر مربع زیر بنا در کیش آغاز شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • تور ماهیگیری تفریحی ورزشی

    تور ماهیگیری تفریحی ورزشی

    کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که تفریحات آبی بسیاری توسط کلوپ های دریایی در سواحل آن انجام می شود.

    اطلاعات بیشتر
  • درخت سبز

    درخت سبز

    در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • آهوان کیش

    آهوان کیش

    در سال 1363 تعداد 30 رأس آهو برای حمایت از تکثیر آهوی ایرانی و افزودن جذابیت های جزیره با همکاری سازمان محیط زیست از جزیره خارک به کیش منتقل گردید و اکنون در بیشتر مناطق خصوصاً شرق و جنوب به صورت گله ای پراکنده دیده می شوند.

    اطلاعات بیشتر
  • سایت لاک پشت ها

    سایت لاک پشت ها

    از اسفند ماه سال 1385 اداره محیط زیست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اجرای طرح حفاظت و مونیتورینگ لاک پشت های دریایی و برقراری گشت های شبانه روزی محیط بانان در یکی از بزرگترین سایت های تخم گذاری لاک پشت ها در جنوب جزیره، سالانه تعداد زیادی نوزاد لاک پشت روانه سواحل جزیره نیلگون خلیج فارس می شود.

    اطلاعات بیشتر
  • کشتی یونانی

    کشتی یونانی

    در غرب جزيره يك كشتي عظيم‌الجثه در سواحل نيلگون كيش جا خوش كرده است كه به كشتي يوناني معروف است. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است.

    اطلاعات بیشتر
  • کلبه هور

    کلبه هور

    در غربی ترین دماغه جزیره کیش و در مکانی به همین نام واقع گردیده است. این منطقه به دلیل طبیعت بکر و زیبایش روزانه تعداد کثیری از گردشگران و کیشوندان را به خود جلب می کند. همچنین این منطقه از نقاط مساعد غواصی در جزیره زیبای کیش می باشد.

    اطلاعات بیشتر
  • اسکله بزرگ تفریحی کیش

    اسکله بزرگ تفریحی کیش

    اسكله بزرگ تفريحي كيش به روش شمع فلزي و عرشه چوبي با چهار فضاي اقماري بدست متخصصان ايراني ساخته شده است. اين اسكله به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع هيچ گونه اثر تخريبي بر زيستگاه هاي دريايي نداشته است و گردشگران مي توانند با گردش بر روي اين اسكله از ديدن مناظر طبيعي و ماهي هاي رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني كيش لذت ببرند.

    اطلاعات بیشتر
  • باغ راه

    باغ راه

    ســاخت 20 هـكتار فـضای پارك به طول 4 كیلومتر در حاشیه بلوار میرمهنا و نیز ساخت 9 دروازه شهری در مسیر با استفاده از شبیه سازی آثار تاریخی چندین شهر كشور (اصفهان،‌ شیراز، كرمان، لرستان، ‌آذربایجان، تهران و خراسان و قزوین) و ایجاد پیاده راه و مسیر دوچرخه،‌ پاركینگ، فضای خدماتی و امکانات ورزشی ساخته شده و در انتهای این باغ راه، سرای هنرمندان جزیره کیش قرار دارد.

    اطلاعات بیشتر