وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

0

اماکن دیدنی

فهرست جامعی از اماکن دیدنی جزیره کیش را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید.

فهرست اماکن دیدنی

  • باغ مجسمه کیش

    باغ مجسمه کیش

    باغ مجسمه کیش حاصل آثار منتخب دومین سمپوزیوم "مجسمه و طبیعت" است. در این سمپوزیوم، مفهوم طبیعت به مفاهیم فرهنگی، اقلیمی و جغرافیایی پیوند داده شده و هنرمندان طبیعت را با فرهنگ و جغرافیای کیش ترکیب کرده اند.

    اطلاعات بیشتر
  • شهربازی کوروش

    شهربازی کوروش

    شهر بازی پیشرفته کورش برند سنتر در مجموعه تجاری کوروش یکی از مکان های دیدنی و مناسب گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و جوانان که با هدف توسعه امکانات تفریحی و ایجاد محیطی شاد و مفرح برای کیشوندان و گردشگران جزیره کیش ساخته شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • جُنگ ها

    جُنگ ها

    جنگ های کیش، یکی از پر‌بازدیدترین مراکز گردشگری به حساب می آیند که اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در این مراکز باعث جذب گردشگران از نیمه شب تا بامداد شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • گشت دور جزیره HOP ON - HOP OFF

    گشت دور جزیره HOP ON - HOP OFF

    اتوبوس‌های گردشگری « Hop On-Hop Off» خدمتی جدید در حوزه ی گردشگری جزیره کیش است. گردشگران و علاقمندان به گشت با اتوبوس‌های روباز می‌توانند تنها با خرید یک بلیط در مدت زمان اعتبار درج شده به تعداد دفعات از این خدمت جدید گردشگری در کیش استفاده کنند و در هریک از ۲۳ ایستگاه تعبیه شده پیاده و بعد از گردش و سیاحت، دوباره سوار اتوبوس شوند.

    اطلاعات بیشتر
  • مسیر دوچرخه سواری (دوچرخه و اسکوتر)

    مسیر دوچرخه سواری (دوچرخه و اسکوتر)

    یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری جهان در کیش قرار دارد و طول این مسیر بیش از ۵۳ کیلو متر است و پیرامون جزیره را در بر می گیرد.

    اطلاعات بیشتر
  • سفر به دور دنیا

    سفر به دور دنیا

    مجموعه تفریحی گردشگری "سفر به دور دنیا" با همت شرکت ایده پردازان و نوآوران پارک های موضوعی برای اولین بار در جزیره کیش احداث شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • آب انبار سنتی

    آب انبار سنتی

    این بنا به سبک آب انبارهای سنتی فلات ایران با 5 بادگیر و 2 مخزن استوانه ای آب در سال 1373 هجری شمسی و به منظور معرفی بنای مبتکرانه ایرانی به گردشگران خارجی و داخلی در محل یکی از آب انبارهای قدیمی و مخروبه جزیره کیش ساخته شده است.

    اطلاعات بیشتر
  • ساحل کایت بوردینگ

    ساحل کایت بوردینگ

    ساحل کایت بورد جزیره زیبای کیش واقع در غرب جزیره و در نزدیکی کلبه هور می باشد. این ساحل با مساحتی حدود سه هزار متر بزرگترین ساحل اختصاصی کایت بورد ایران است و پتانسیل بالایی برای رشد ورزشکاران این رشته در کشور است.

    اطلاعات بیشتر
  • شهربازی گرینلند کیش

    شهربازی گرینلند کیش

    شهربازی گرینلند کیش یکی شهربازی اختصاصی جزیره کیش واقع در بازار دیپلمات مال کیش که با جدیدترین و به روزترین بازی‌های دنیا، برای تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال قابل استفاده می‌باشد.

    اطلاعات بیشتر